Aleksandar Bahun, klavir

Petar Radmilović, bubnjevi Fedor Ruškuc, kontrabas

Igor Molnar, bas gitara Maks Kočetov, saksofon

ALEKSANDAR BAHUN

aleksandar-bahun1

Aleksandar Bahun (kompozitor, aranžer, pijanista) rođen u Novom Sadu, poreklom iz stare Novosadske muzičke porodice. U Novom Sadu završava Nižu i Srednju muzičku školu „Isidor Bajić“ i potom se upisuje na studije kompozicije na Akademiji umetnosti u Novom Sadu.

Početkom 1990. osniva svoj prvi jazz ansambl pod nazivom AB Sextet sa kojim nastupa po klubovima i mnogim kulturnim manifestacijama tokom sledećih godina u Novom Sadu.

Sredinom 1996. Adam Klem i on osnivaju Stomp Quartet sa kojim nastupaju novembra 1997. god. na Jazz Time Fest u Novom Sadu kao najmlađi autorski sastav i kao domaćini samog Festivala.

Krajem 1998. osniva Alexandar Bahun trio u sastavu Ištvan Mađarić, Robert Pongo i on kao pijanista i autor, sa kojim učestvuje na par domaćih jazz festivala negujući ECM jazz koji odudara od jazz forme `90 godina jer je vrsta otvorene forme u kojoj je svaki eksperiment dozvoljen.

Iste godine postaje član Big Benda RTV NS i Vojvođanskog omladinskog big benda jedan kratak vremenski period.

Početkom 2004. postaje član beogradskog latino jazz sastava Fiesta Latina sa kojim nastupa u državi i inostranstvu.

Sredinom 2004. Adam Klem, Igor Molnar i on osnivaju bend pod nazivom MOBADA koji svira isključivo autorsku muziku i sa kojim nastupa iste godine na Umbria Jazz balkanic windows festivalu, Novosadskom jazz festivalu….

Sredinom 2006. Vladimir Samardzic i on osnivaju autorski sastav pod nazivom Panonia Project sa kojim prvi put nastupaju na filmskom festivalu Motovun 2006 (Hrvatska), pa potom na Umbria Jazz balkanic windows festivalu u avgustu 2006. i novembra iste godine na Novosadskom Jazz Festivalu na kojem im se priključuje Marko Đorđević kao lead truba.

Sarađivao je sa Beogradskim almost big band orkestrom Jazz Connection koji je sastavljen od vodećih domaćih jazz solista, sa kojima jula 2007. nastupa na svečanom otvaranju Filmskog festivala Srbije sa Duškom Gojkovićem, Dadom Topićem

Sredinom 2007. putuje u Dortmund kao jedan od predstavnika kulturne delegacije iz Novog Sada u okviru kulturne saradnje između dva grada (Novi Sad-Dortmund) gde sarađuje sa Nemačkim jazz muzičarem, saksofonistom Uwe Plath-om. Iste godine sa Panonia Project sastavom učestvuje na Jazz festivalima u Valjevu i Petrovcu (Crna Gora).

Novembra 2007. dobija poziv od strane maestra Bubiše Simića da nastupi kao specijalni gost sa Big Bendom RTS na Kolarčevom narodnom univerzitetu u okviru koncerta „Omaž pijanisti” koji je bio posvećen našem sjajnom pijanisti, aranžeru, kompozitoru – Bori Rokoviću, gde ostvaruje zapažen nastup.

Tokom leta 2008 radi muziku i aranžmane za predstavu KNKN PNKN u okviru novo formirane pozorišne trupe „Jorik” a u režiji Žanka Tomića koja je premijerno izvedena na Festivalu BELEF, koja je po mišljenu Stručnog saveta festivala proglašena za najbolje umetničko ostvarenje te godine.

Novembra 2010. nastupa sa Panonnia Projekt ansamblom na Beogradskom jazz festivalu, u okviru promocije albuma The Bridge, a u Novosadskom studiju „M“ u okviru Novosadskog jazz festivala, takođe promovišući album The Bridge na kome se predstavlja kao kompozitor i aranžer.

Poslednjih par godina Aleksandar aktivno nastupa po zemlji i inostranstvu sa najeminentnijim domaćim jazz muzičarima (Dušan Novakov, Dušan Ivanišević, Vladimir Kostadinović, Slobodan Bata Božanic, Branko Marković, Milan Pavković, Ljubiša Paunić, Aleksandar Jaćimović, Vladimir Krnetić, Max Kočetov, Marko Đorđevic (NY), Uwe Plath, Jelena Kuljić, Panonia Project, NS Big Band…)

Početkom 2015. komponuje muziku za predstavu „Dan kada smo se sreli“, koja se nalazi na redovnom repertoaru SNP-a, i ostvaruje saradnju na mnogobrojnim projektima sa domaćim i stranim umetnicima iz svih sfera kulture i medija – radio, film, teatar, pozorišne trupe… i stalni je član Opere Srpskog Narodnog Pozorišta.

PETAR RADMILOVIĆ

petar_radmilovic

Petar Radmilović je rođen 19. juna 1972. godine u Beogradu. Od 1994. godine je stalni član Big Benda RTS, gde i danas radi. Za to vreme sarađivao sa Duškom Gojkovićem, Borom Rokovićem, Stjepkom Gutom, Miletom Pavlovićem, Mićom Markovićem, Vladom Maričićem, Diane Shuur, Vito Giordano, Don Menza, Ack van Royen, Peter Herbotzheimer, Les McCann, Wilson de Oliveira, Shawn Monteiro, Catrine Finch, Nigel Kennedy, Eddie Henderson, Vic Vogel, Jessie Davis, Steve Turre, Randy Brecker… Studijski rad se ogleda kroz preko pedeset snimljenih albuma i nekoliko stotina trajnih snimaka za potrebe Radio Beograda. 2007. godine postaje promoter Zildjian kompanije, a 2008. godine promoter Mapex bubnjeva, te drži radionice po Srbiji.

FEDOR RUŠKUC

fedor-ruskuc

Rođen je u Novom Sadu 1980. godine. Prvi kontakt sa muzikom imao je u šestoj godini života. Posle završene Niže muzičke škole u kojoj je svirao violinu, menja instrument i Srednju muzičku školuIsidor Bajić” završava na odseku kontrabas, u klasi prof. Gorana Kerlete.

Posle Muzičke škole “Isidor Bajić” odlazi na studije, prvo u Grac (Austrija), kod prof. Wayne Darling-a, a posle u Keln, Nemačka (2002 ) kod prof. Dieter Manderscheid-a, gde je i diplomirao 2005.godine. Master studije završava 2005. godine.

Dobitnik je brojnih nagrada, što sa raznim ansamblima, što pojedinačnih nagrada, od kojih mu je najdraža ona koju je osvojio kao najbolji kontrabasista sa takmičenja „Jimmy Woddy Award 2008

Nastupša širom Evrope i u Rusiji, a može se čuti na više od deset izdanja sa raznim sastavima. Sa grupom „East Affair” 2010. godine učestvuje i u filmu WDR televizije „Global Lokal“.

Između ostalih sarađivao je sa Keith Copeland, Dennis Rowland, Cristian Jacob, Antonia Bennet, Eliot Mason, Uwe Plath… Stalni je član „Ferenc i Magnus Mehl Quintet“a, „Magnus Mehl Quartet“-a i „East West European Jazz Orchestra TWINS 2010“. U proleće 2010. Se vratio u Novi Sad gde živi i radi.

U Kulturnom centru Novog Sada publiku je upoznao sa autorskim radom u izvođenju benda Fedorchestra. Snimio je dvadesetak CD izdanja u zemlji i inostranstvu.

IGOR MOLNAR

igor-molnar

Bas gitarista, kontrabasista i kompozitor. Rođen 1965. godine u Novom Sadu. Posle završene Srednje muzičke škole „Isidor Bajić“, studirao je kompoziciju u klasi prof. Rudolfa Bručija i Miroslava Štatkića. 1991. upisuje studije jazz-muzike na Akademiji „Franc List“ u Budimpešti. Po završenim studijama (1995), vraća se u Novi Sad i radi kao urednik emisije „Jazz impuls“ na TV „NS+“i dirigent Vojvođanskog omladinskog big benda. Od 1997. do 1999. radi kao urednik muzičkih programa u Kulturnom Centru Novog Sada, osniva mali jazz festival „jazztime fest“ i postavlja prvu školu jazz-a pod pokroviteljstvom „Soros“ Fondacije za otvoreno društvo. U tom periodu vodi i svoj sastav „Havana Jam“ sa madagaskarskim pevačem i perkusionistom Jeanot Randimbiarison-om. Od 2002. god. radi kao voditelj jazz radionice S.M.Š. „Isidor Bajić“ i sarađuje i svira sa brojnim stranim i domaćim jazz muzičarima. Mnogi polaznici te klase su sada na višim godinama studija jazz-a na muzičkim akademijama širom Evrope. Radi za „YALE smn“ univerzitet i licencirani je instruktor za jazz britanskog „Royal Coledge of Music“. Sa svojim sastavima je, kao autor i insrumentalista, učestvovao na brojnim, većim jazz manifestacijama u Srbiji i zemljama okruženja. Trenutno vodi svoj sastav „Roun Midnight Quartet“, koji neguje post bap stil, i projekat „City Raiwalker“.

MAKSIM KOČETOV

maks-kocetov

Maksim „Maks“ Kočetov rođen je u Kijevu (Ukrajina) 1979. godine. Od 1992. do 1995. godine studirao je saksofon na Kijevskom državnom muzičkom koledžu „R. M. Gliera“. 1997. godine putuje u Erfrut (Nemačka) na letnji kurs pod rukovodstvom Zbignjeva Namislovskog i Džona Tejlora. Od sredine 2000. živi i radi u Srbiji. Godine 2010. postaje član Big benda RTS, a potom i prvi alt ovog orkestra. Tokom 2013. godine Kočetov je snimio prvi autorski album „13:30“, u formaciji kvarteta, u stilu neo-bopa, koji ove jeseni objavljuje novoosnovana produkcija Ramba Amadeusa Hipišizik/Mascom.