U SUSRET FESTIVALU - Kulturni centar Novog Sada, Velika sala - četvrtak, 8. novembar 2012 - 20:00.
MAJAMISTY TRIO
MAJA ALVANOVIĆ – klavir
IŠTVAN ČIK – bubnjevi, udaraljke
ERVIN MALINA – kontrabas

Gost
ALEKSANDRA DROBAC ČIK – vokal
MAJAMISTY TRIO
Majamisty Trio izvodi instrumentalnu muziku koja bi se mogla nazvati spojem klasičarskog izraza i jazz elemenata i po reakcijama publike i mišljenju brojnih istaknutih muzičara pravo je žanrovsko osveženje na našoj muzičkoj sceni. Jazz kritičar Nikola Marković govori o tome na sledeći način: "Majamisty Trio nam daruje bez premca najbolji domaći džez album u protekloj godini. Već od uvodne numere Mistylanda sve je toliko drugačije od onoga na šta smo ovde (u Srbiji) navikli, a opet toliko prirodno, pitko i logično i u svom unutarnjem ustrojstvu." Ovakav muzički stil rezultat je dugogodišnjeg iskustva autora, u bavljenju klasičnom muzikom, uz veliki afinitet i strast prema jazz pravcu, i usmeren je ka pronalaženju originalnog muzičkog izraza i načina slikanja emocija. Saradnja pijanistkinje Maje Alvanović, lidera trija i autora muzike sa fantastičnim muzičarima sličnog senzibiliteta (Ištvan Čik, bubnjevi; Ervin Malina, kontrabas; Aleksandra Drobac Čik, gostujući vokal) daje krila ovakvoj ideji i dovodi je do njenog potpunog ostvarenja. Pojava Majamisty trija na novosadskoj sceni 2010. godine probudila je interesovanje publike i naišla na podršku eminentnih muzičara kao što su Boris Kovač, Aleksandar Dujin, Jovan Maljoković, kao i brojnih kritičara. Njihov debi album "Mistyland" snimljen je 2010. godine u studiju renomiranog srpskog kompozitora Borisa Kovača, a izdao ga je SKC Novi Sad 2011. godine.16 aprila 2012. objavljeno je reizdanje ovog albuma pod etiketom Maple Grove Music Production. Ubrzo nakon toga otpocela je distribucija ovog albuma u Japanu preko diskografske kuće DISK UNION u Tokiju. Na albumu se nalazi 12 kompozicija, 11 autorskih i jedna obrada jazz standarda "Misty" Erola Garnera.
... Pomalo iznenadno pojavljivanje Maje Alvanović na džez sceni samo joj ide u prilog - njeno delo snažno je nadahnuto klasičarskim pristupom komponovanju i aranžiranju, i bez upadljivog poriva pijanistkinje da se "dokaže" u novom žanrovskom miljeu. Rezultat takvog pristupa je muzika koje ne robuje klišeima ni sa jedne strane artističkog spektra, i koherentan stilski izraz koji odiše spontanošću. Uz nezaobilazni, ali i nenadmašni duet Čik-Malina, Maja nam daruje bez premca najbolji domaći džez album u protekloj godini ...
(Nikola Marković, iz recenzihe CD Mistyland, u izdanju SKC Novi Sad)
MAJA ALVANOVIĆ
Pijanistkinja Maja Alvanović, autorka muzike i vođa benda Majamisty Trio, predaje klavir na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, gde je završila studije klavira u klasi maestra Kemala Gekića 2000. godine. Ima bogato izvođačko iskustvo sa raznim kamernim orkestrima, instrumentalistima i vokalnim izvođačima. Klavirski duet "Majrina", sa snimljenim CD albumom "Tangomania" - kompozicije tango nueva argenitnskog kompozitora Pabla Zieglera - je među njenim aktuelnim projektima. Prekretnica na njenoj muzičkoj stazi počinje istraživanjem portugalske fado muzike u okviru ansambla "Agora". To joj je dalo vetar u leđa za smeliji pristup improvizovanom, sponatanom, autorskom načinu muzičkog izraza. Divljenje velikim muzičkim uzorima (Keith Jarreth, Pat Metheny, Diana Krall, Aziza Mustafa Zadeh...) i upoznavanje sa modernim tokovima na svetskoj jazz sceni inspirisali su je da predstavi svoju muziku u javnosti – ideja koja je godinama čekala svoju relizaciju. Zadojena jazz muzikom od detinjstva, odrastajući pored oca kontrabasiste, ona sada počinje sopstvenu jazz biografiju pod umetničkim imenom Majamisty. Njen privi album, "Mistyland", sa dvanaest numera (deset autorskih, jedna kompozicija njenog oca Blaža Alvanovića i obrada jazz standarda "Misty" Errola Garnera) poziva ljubitelje jazz zvuka na putovanje kroz prostranstva Mistylanda, imaginarnog sveta akustičnih slika.
IŠTVAN ČIK
Od svojih prvih pojavljivanja 1995. godine na jazz sceni Novog Sada skreće na sebe pažnju izraženom individualnosću i kreativnosću i od početka  biva predodredjen za muzički žanr u kome se njegova ličnost i kreativnost najbolje iskazuju, kao što su jazz i ostali vidovi improvizovane muzike. U njegovim rukama bubnjevi prestaju da budu samo ritmički instrument, on muziku svira i oblikuje kao melodičar. Vrlo brzo postaje član velikog broja muzičkih sastava. Oprobava se i u izvodjenju klasične muzike kao član udaračke sekcije orkestra harmonika KUD-a "Sonja Marinković", i u izvođenju kantate "Carmina Burana" Karla Orfa sa velikim orkestrom Muzičke škole "Isidor Bajić". Veliki broj zapaženih nastupa u zemlji i inostranstvu ostvaruje intenzivnom saradnjom sa kompozitorom Borisom Kovačem kao član LADAABA orkestra i La Campanella kvinteta. Takođe saradjuje sa kompozitorom Silardom Mezeijem u okviru Mezei Szilard tria, kvinteta , okteta, kao i u okviru mnogobrojnih predstava za koje je Sz. Mezei pisao muziku: Ogledalo, Pripitomljavanja, Dužina 100 igala. Značajna je i saradnja sa Srpskim narodnim pozorištem u Novom Sadu. On svira bubnjeve u modernoj baletskoj predstavi "Jezik zidova", kao i u okviru drame "Brod za lutke" za koju je muziku komponovao Darko Rundek. Veliki je broj CD izdanja u kojima se pojavljuje kao član raznih sastava...
ERVIN MALINA
Kontrabasista Ervin Malina je diplomirao na Akademiji umetnosti u Novom Sadu 2007. godine. Zbog sposobnosti transformacije i identifikacije sa različitim muzičkim stilovima postao je cenjen član raznorodnih sastava. Velika inventivnost i imaginacija stavljaju ga u red najtraženijih basista u Novom Sadu, posebno u oblasti improvizovane i jazz muzike. Redovan je član Vojvođanskog simfonijskog orkestra, kao i bivšeg Novosadskog kamernog orkestra. Sarađuje i sa Olahom Vinceom i njegovim Earth-Wheel-Sky Band-om, koji je snimio muziku za nekoliko serija za srpsku nacionalnu televiziju. Kao član ansambla Serboplov klarinetiste Bogdana Rankovića nastupao je na velikom broju koncerata i festivala u Srbiji, Nemačkoj, Mađarskoj... dok ga je saradnja sa kompozitorom Borisom Kovačem odvela do Norveške, Poljske, Češke, Japana... Sarađuje i sa Szilardom Mezeijem u njegovom triju i drugim formacijama, sa kojim je snimio brojna CD izdanja kao i muziku za predstave. Radio je predstave sa Josefom Nađom: "ASOBU", "Dužina 100 igala" za koju je muziku komponovao Szilard Mezei. Povremeno sarađuje sa mađarskim kompozitorom Đerđom Sabadošem i njegovim ansamblom MAKUZ. Član je jazz quarteta OSSA, i ima jedan CD i veliki broj nastupa na festivalima i u klubovima. Takođe je gost na projektu kompozitora Milana Nenina i novosadskog sastava "Tripcycle".
ALEKSANDRA DROBAC ČIK
Aleksandra predstavlja jedinstveni fenomen na srpskoj muzičkoj sceni zbog svog sofisticiranog senzibiliteta. Ona je takođe pokazala da ima širok dijapazon transformacija, pošto istražuje različite muzičke žanrove (fado, jazz, evergreen, pop, itd.) u koje unosi autentični lični izraz, originalnost interpretacije i odličnu muzikalnost u svakoj melodiji koju stvara i peva. Aleksandra je dobro poznata po svom radu u raznim ansamblima, među kojima se posebno ističu njeni nastupi sa trijom Sem.
Odlične kritike su uglavnom došle kao razultat njenih nastupa sa ansamblom Agora na festivalima kao što su Dani Evrope u Novom Sadu i Mermer i zvuci u Aranđelovcu, gde je srpskoj publici predstavila portugalski fado i umetnost grupe Madredeuš. Saradnja sa pijanistkinjom Majom Alvanović započela je u okviru ansambla Agora.
Pored toga, Aleksandra je snimala različite CD albume kao gostujući vokalni izvođač: CD sa Majamisty triom, album kompozitora Nemanje Nešića i album Milana Nenina - Incident
K u l t u r n i...c e n t a r...N o v o g...S a d a
N O V O S A D S K I...J A Z Z...F E S T I V A L...2 0 1 2.