Aleksandar Bahun, klavir Fedor Ruškuc, kontrabas
Dušan Ivanišević, bubnjevi Uroš Šećerov, udaraljke
Aleksandar Bahun
Aleksandar Bahun (kompozitor, aranžer, pijanista) je rođen 1975. godine u Novom Sadu, poreklom iz stare novosadske muzičke porodice. U Novom Sadu je završio Nižu i Srednju muzičku školu „Isidor Bajić“. Upisao se na studije kompozicije na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, u klasi prof. Slavka Šuklara. Početkom 1990. godine osnovao je svoj prvi jazz ansambl pod nazivom AB Sextet, sa kojim nastupa po klubovima i mnogim kulturnim manifestacijama tokom sledećih nekoliko godina. Sredinom 1996. godine, Adam Klem i on, osnivaju Stomp Quartet sa kojim nastupaju novembra 1997. na JazzTime festu, u Novom Sadu kao najmlađi autorski sastav i kao sastav domaćin festivala. Krajem 1998. god. osniva Alexandar Bahun Trio u sastavu Ištvan Mađarić, Robert Pongo i Aleksandar Bahun, kao pijanista. Bend je učestvovao na nekoliko domaćih jazz festivala, negujući ECM jazz, koji odudara od jazz forme `90-ih, jer je vrsta otvorene forme u kojoj je svaki eksperiment dozvoljen. Iste godine postaje član Big Band RTV NS, i Vojvođanskog omladinskog big benda, jedan kratak vremenski period. Sredinom 2000. godine odlazi u Egipat sa članovima funk, acid jazz ansambla Colibri. Po povratku iz Egipta (2001) sa svojim Triom učestvuje na OLD GOLD Novosadskom jazz festivalu, iste godine sarađuje sa Adam Klemm Quartetom, Groove Masters bendom i pozorišnom trupom „Duplo dno”, sa kojima ostvaruje saradnju na većem broju projekata, pišući muziku za predstave, kratke filmove, performance (Ranjeni orao, Leptirica, Mahniti…) koji su izvođeni na mnogim domaćim i stranim festivalima. Početkom 2004. postaje član beogradskog latino jazz sastava Fiesta Latina, sa kojim i danas nastupa u zemlji i inostranstvu. Sredinom 2004. godine sa Adamom Klemom i Igorom Molnarom osniva bend pod nazivom MOBADA, koji svira isključivo autorsku muziku i sa kojim nastupa iste godine na Umbria Jazz Balkanic Windows festivalu u Novom Sadu, na Novosadskom jazz festivalu, takođe. Sredinom 2006. Vladimir Samardžić i on osnivaju autorski sastav pod nazivom Panonia project, sa kojim prvi put nastupaju na filmskom festivalu Motovun 2006 (Hrvatska), pa potom na Umbria Jazz Balkanic Windows festivalu u avgustu 2006. u Novom Sadu i novembra iste godine, na Novosadskom jazz festivalu, kada se sastavu priključio i Marko Đorđević, trubač iz Beograda. 2007. ostvaruje kratku saradnju sa Beogradskim almost big band orkestrom Jazz Connection, sa kojima jula iste god. nastupa na svečanom otvaranju Filmskog festivala Srbije gde sarađuje sa Duškom Gojkovićem, Dadom Topićem i dr. Sredinom 2007. putuje u Dortmund kao jedan od predstavnika kulturne delegacije iz Novog Sada u okviru kulturne saradnje između dva grada (Novi Sad-Dortmund), gde sarađuje sa nemačkim jazz muzičarom, saksofonistom Uwe Plathom. Iste godine sa Panonia project sastavom učestvuje na Jazz festivalu u Valjevu i Petrovcu (Crna Gora). Novembra 2007. dobija poziv maestra Bubiše Simića da nastupi kao specijalni gost sa Big Band-om RTS-a na Kolarčevom narodnom univerzitetu u okviru koncerta „Omaž pijanisti” koji je bio posvećen našem sjajnom pijanisti, aranžeru, kompozitoru – Bori Rokoviću. Tokom leta 2008. radi muziku i aranžmane za predstavu KNKN PNKN, u okviru novoformirane pozorišne trupe „Jorik”, i u režiji Žanka Tomića, koja je premijerno izvedena na BELEF-u 2008. Novembra 2010 nastupa sa Panonnia Projekt ansamblom na Beogradskom jazz festivalu, u okviru promocije albuma „The Bridge“, i u novosadskom Studio „M“ u okviru Novosadskog jazz festivala, takođe promovišući album „The Bridge”, na kome se predstavlja kao kompozitor i aranžer. Poslednjih par godina Aleksandar aktivno nastupa po zemlji i regionu sa najeminentnijim domaćim jazz muzičarima i sastavima (Ivan Ilić, Dušan Novakov, Dušan Ivanišević, Vladimir Kostadinović, Slobodan Bata Božanić, Branko Marković, Milan Pavković, Ljubiša Paunić, Alexandar Jaćimović, Goran Potić, Vladimir Krnetić, Marko Đorđević, Adam Klemm, Marko Đorđevic (NY), Max Ionata, Sofija Knežević, Luka Ignjatović…). Sarađuje na mnogobrojnim projektima sa domaćim i stranim umetnicima iz svih sfera kulture i medija (radio, televizijske igrane serije, film, pozorišne trupe…) i stalni je član Opere Srpskog narodnog pozorišta.
Fedor Ruškuc
Rođen u Novom Sadu, počinje sa časovima violine sa šest godina. Posle niže muzičke škole menja instrument i maturira klasični kontrabas u srednjoj muzičkoj školi „Isidor Bajić“ u klasi prof. Gorana Kerlete. Studira džez najpre u Gracu (Austrija) kod prof. Wayne Darling-a a zatim u Kelnu (Nemačka) kod prof. Dieter Manderscheid-a. Master studije završava 2005. godine. Nakon studija nastavlja da živi u Kelnu gde sarađuje sa velikim brojem ansambala i muzičara kao što su Keith Copeland, Dennis Rowland, J. D. Walter, Bernd Konrad, Uwe Plath, Ferenc i Magnus Mehl, Ryan Carniaux i mnogi drugi. Osvajač je brojnih nagrada na internacionalnim takmičenjima sa Ferenc i Magnus Mehl kvartetom kao i sa kvartetom East Affair čiji je i danas stalni član. 2008. na takmičenju „Jimmy Woode Award“ proglašen je za najboljeg basistu. Od 2010. živi i radi u Novom Sadu gde je jedno vreme vodio Big band jazz omladine Vojvodine. U Kulturnom centru Novog Sada publiku je upoznao sa autorskim radom u izvođenju benda Fedorchestra. Snimio je dvadesetak CD izdanja u zemlji i inostranstvu a pojavljuje se i u filmu o „World Music“ sceni Kelna u produkciji WDR-a „Global-Lokal“. Do sad je nastupao širom Evrope kao i u Rusiji i Indoneziji.
Dušan Ivanišević
Rođen je 1969. godine u Pančevu gde završava osnovnu školu. Nakon toga pohađa srednju Muzičku školu „Stanković“ u Beogradu, u klasi prof. Miroslava Karlovića. Tada počinje i profesionalna karijera nastupima sa lokalnim džez i rok grupama, kao i nastupi sa Filharmonijom mladih. Koncerti su u to vreme bili u Jugoslaviji, Belgiji i Švajcarskoj. Kao najbolji đak pomenute škole posećuje džez radionice sa vrhunskim džez umetnicima u organizaciji Muzičke omladine Jugoslavije, koji su se održavali u Grožnjanu u Istri. Koncerti u to vreme su sa poznatim domaćim i stranim džez muzičarima: Stjepko Gut, Eduard Sađil, Bora Roković, Alex Deutsch, Renato Chicco…
Džez akademiju u Gracu upisuje 1989. godine gde nastavlja svoju profesionalnu karijeru. Za vreme studija pohađa veliki broj seminara i kurseva sa poznatim džez umetnicima: Dave Weckl, Jojo Meyer, Vinnie Colaiuta, Peter Erskine… Koncerti u to vreme su po celoj Evropi, kako sa svojom grupom, tako i kao gostujući muzičar. 1992. godine u organizaciji časopisa „Sticks“ dobija 3. nagradu na takmičenju evropskih bubnjara-studenata.
Paralelno sa studijama počinje i rad na edukaciji mladih muzičara u Srbiji. Magistrirao je 1997. godine na Hochschule fur darstellende Kunst in Graz.
Od 2000. godine radi na Akademiji lepih umetnosti u Beogradu. Iste godine postaje umetnički direktor Pančevačkog džez festivala, koji je u međuvremenu izrastao u najznačajniju kulturnu manifestaciju u Pančevu i jednu od prestižnih manifestaciju u Srbiji.
Ivanišević je svojim znanjem i umećem postigao veliki broj nastupa kako na domaćoj, tako i na stranim muzičkim scenama (Beč – „Cross over the border“, Pariz – „Jazz colors“, Trst – „Dani Srpske muzike“, Beogradski džez festival, Novosadski jazz festival, Festival Herceg Novi, itd). Kako se smatra uspešnim orgaizatorom i producentom, u prilici je povremeno da bude i konsultant u pripremi pojedinih kulturnih događaja.
Dobitnik je Nagrade grada Pančeva za predstavljanje pančevacke kulture u inostranstvu.
Organizuje umetničke događaje u Srbiji u saradnji sa Ambasadama Austrije, Amerike, Francuske, Danske, Indonezije, Engleske…
Od 2003. godine radi kao profesor na džez odseku Muzičke škole „Stanković“ u Beogradu.
Takođe je angažovan i kao gostujući profesor u srednjoj muzičkoj školi u Podgorici.
Aktivan je kao koncertni, klupski i studijski muzičar, sa oko 40 snimljenih CD-a, video i tv izdanja. Oženjen i ima sina Uroša.
Uroš Šećerov (Vidi u glavnom program pod MAJAMISTY TRIO & FRIENDS)