S.t.u.d.i.o..M
|
BOJAN ZULFIKARPAŠIĆ Francuska |
|
JAZZ PISTOLS. Nemačka |
|
VASIL HADŽIMANOV BEND
Jugoslavija |
|
BOŠKO PETROVIĆ TRIO
Hrvatska |
|
VLADIMIR MARAŠ & BAND,
Jugoslavija |
|
BIG
BAND RTV SLOVENIJA,
Slovenija |
|
TRUMPET SUMMIT SAD-Jugoslavija-Slovenija |
|
MATIJA DEDIĆ TRIO Hrvatska |
|
BEEFUNK Austrija |
|
ALEKSANDAR MILOŠEVIĆ QUARTET
Holandija |
|
RAINER, RUSKUZ & WESP
Jugoslavija-Austrija |
|
CRISS-CROSS Austrija |
ANDY BEY, vokal,
klavir SAD. |
|
kafe klub
SCENA Pozorište mladih
|
HEDY LAMARR Jugoslavija |
|
HAVONA Jugoslavija |
klub TREMA -
SNP
|
O
Ke CONNECTION Jugoslavija |
J.A.M..S.E.S.S.I.O.N
|
HOUSE BAND Jugoslavija |
| ...
..
p r o d u k c i j a
|
K C N S |
....p o n e d e l j a
k - 2 5. n o v e m b a r - o k o
2 2 h - S t u d i o
M |
ANDY
BEY |
|
...................................................
|
ANDY
BEY vokal, klavir - SAD
Jedan od velikih neopevanih heroja jazz pevanja, Andy Bey vrhunski
je interpretator stihova koji ima jak, bogat i pun glas širokog
opsega. Iako Bey ima malu grupu obožavalaca, nije ni iz daleka
toliko poznat koliko bi trebao biti. Rođen i odrastao u Newarku,
država New Jersy, nedaleko od New Yorka, Bey se od malena upoznao s
jazzom i pred lokalnom publikom počeo je da peva već sa osam godina.
Na nekim je svirkama osmogodišnjeg Beya pratio poznati tenor
saksofonista Hank Mobley. Sa trinaest godina, 1952., snimio je svoj
prvi album pod naslovom “Mama's Little
Boy's Got the Blues” a sa sedamnaest,
1956. godine, oformio je bend Andy & the Bey Sisters sa svojim
bliznakinjama Salome i Geraldine. Pre raspada koji je nastupio
1967., grupa je obavila šesnaestomesečnu turneju po Evropi i snimila
tri albuma (jedan za RCA Victor 1961. i dva za Prestige 1964. i
1965.). Tokom 60-tih i 70-tih Beyeve vokalne kompozicije propagirali
su Max Roach, Duke Peterson i Gary Bartz (koji ga je snabdeo
tekstovima socio-političke tematike, uključujući i neke veoma oštre
osude američkog angažmana u vijetnamskom ratu). 1970. Bey je snimio
album “Experience and
Judgement” za izdavačku kuću Atlantik i
započeo dugoročnu saradnju sa pijanistom Horaceom Silverom, koji ga
je prominentno proklamovao na mnogim svojim albumima s religioznaom
tematikom, izdatim pod vlastitom, “Silveto” etiketom, tokom 70-tih i
80-tih. Albumi su sadržavali muziku koju je Silver okarakterisao kao
“metafizičku i samoisceljujuću” i propovedao vrstu religiozne
samoisceljujuće filozofije nalik na poruku Prečasnog Ikea. Na žalost
po Silvera i Beya, ovakav pristup značio je ograničenu distribuciju
i slab komercijalni odziv. Bey je nastavio saradnju sa Silverom i
tokom 90-tih, kada je, 1993. godine, učestvovao na njegovom albumu
“It's Got to Be Funky”, objavljenom za izdavačku kuću Columbia. Taj album
označio je povatak u mainstream hard bopa i komercijalno mnogo bolje
prošao od njegove samoisceljujuće muzike. Kuće za koje je Bey, kao
prvi vokal, snimao tokom 80-tih i 90-tih obuhvataju Jazzette,
Zagreb, i Evidence, koja je 1996. objavila izvrstan album
“Ballads, Blues and Bey”. (Alex Henderson) |
. . .
k o n c e r t j e o m o g u ć
e n u s a r a d n j i s
a: |
|
Ambasadom
SAD | |
Cena
ulaznica za koncerte: 250 dinara
| |