Petak, 17. novembar, Srpsko narodno pozorište, od 14 – 16 sati
Tema mastercllasa Miloša Komnenića je značaj praktičnog poznavanja raznih stilova džez
klavira istorijski, kroz vreme, radi boljeg shvatanja novijih stilova i izgradnje sopstvenog izraza.
MILAN KOMNENIĆ
Milan (Miša) Komnenić je studijski i džez muzičar iz Beograda. Radio je dvanaest godina u
Revijskom orkestru RTV Novi Sad kao klavijaturista i aranžer. Dugo je bio i član orkestra
beogradskog Pozorišta na Terazijama. Kasnije prelazi u Džez orkestar RTS gde ostaje preko 20 godina. Naporedo sa time,
10 godina je bio profesor na prvom državnom džez odseku u okviru Muzičke škole "Stanković". Završio je
Berkli koledž, odsek za aranžiranje i komponovanje (CC). Kao klavijaturista i aranžer, radio je na mnogo ploča i cd-ova,
pop, rok i džez muzike. Jedno vreme je bio član rok grupe Smak, uradio je ploču i koncert sa poslednjom originalnom
postavom. Sarađivao je, kao pijanista, sa svim poznatijim džez pevačicama, kao sto su Nada Knežević, Bisera Veletanlić,
Bebi Dol, Katarina Kaćunković, Suzana Petričević, Marija Mihajlović i drugim. Komponavao je takođe mnogo muzike za
pozorište. U poslednje vreme u svom studiju uglavnom radi svoje originalne numere, kao i džez standarde od kojih ima
skoro 200 postavljenih na YouTube.