Tomaž Gajšt, truba • Aleksandar Bahun, klavir • Fedor Ruškuc, kontrabas • Bruno Domiter, bubnjevi
Tomaž Gajšt
Tomaž Gajšt je jedan od najznačajnijih mladih trubača na slovenačkoj jazz sceni. Trubu je počeo da svira sa 10 godina. Posle završene srednje muzičke škole u Mariboru je studirao i diplomirao na Univerzitetu za muziku i primenjene umetnosti u Gracu u klasi Eduarda Holnthanera i Jima Rotondija. Kao dugogodišnji član HGM Jazz Orchestra je bio u prilici nastupati sa velikanima svetske jazz scene kao što su: Bobby Shew, Peter Herbolzheimer, Dick Oats, John Thomas, Herman Brauer, Randy Brecker, Gustavo Bergalli, Victor Villena, Barbara Dennerlein, Eric van Lier, Fritz Pauer, Bob Mintzer, Yellowjackets, Karlheinz Miklin, Earl Gardner, John Riley, Michael Phillip Mossman, Miljanko Prohaska, Don Menza, Man Sound, Jonas Knutson , Deborah Brown, Heinz Czadek, Jim McNeely, Peter Erskine , Lasse Lindgren, DenaDeRose , Luis Bonilla, David Liebman i drugi.
Trenutno je solista Big Benda RTV Slovenije i član mnogih combo sastava u regionu.
Bruno Domiter
Bruno Domiter je rođen 1980. godine u Mariboru. Diplomirao na Univerzitetu za muziku i primenjene umetnosti u Gracu – smer jazz (bubnjevi) u klasi prof. Howarda Curtisa.
Dugogodišnji član Jazz orkestra Hrvatske glazbene mladeži (HGM Jazz Orkestar). U sklopu HGM orkestra je sarađivao sa poznatim imenima svetske i evropske jazz scene: Randy Brecker, Bob Mintzer, Yellowjackets, Boško Petrović, Barbara Denerlein, Bobby Shew, Peter Herbolzheimer, Gustavo Bergalli, Victor Villenia, Eric van Lier, Michael-Phillip Mossman, Don Menza, Kevin Mahogany, ManSound, Byron Motley itd.
Svira u slovenačkoj pop grupi Papir kao i u pop-funk bendu Mih Group, u mariborskom ansamblu udaraljki Stick Control i u raznim jazz projektima u Sloveniji u inostranstvu (Boško Petrovič kvartet, Zdenko Ivanušič kvartet…).
Dodatno se školovao na jazz seminarima kod mag. John Riley-a.
Predaje udaraljke u muzičkoj školi u Mariboru I u muzičkoj školi B.A.S.E.
Aleksandar Bahun
Aleksandar Bahun (kompozitor, aranžer, pijanista) rođen u Novom Sadu, poreklom iz stare Novosadske muzičke porodice. U Novom Sadu završava Nizu i Srednju muzičku školu „Isidor Bajić“ i potom se upisuje na studije kompozicije na Akademiji Umetnosti.
Početkom 1990. osniva svoj prvi jazz ansambl pod nazivom AB Sextet sa kojim nastupa po klubovima i mnogim kulturnim manifestacijama tokom sledećih godina u Novom Sadu.
Sredinom 1996. Adam Klem i on osnivaju Stomp Quartet sa kojim nastupaju novembra 1997 god. na Jazz Time Fest u Novom Sadu kao najmlađi autorski sastav i kao domaćini samog Festivala.
Krajem 1998. osniva Alexandar Bahun trio u sastavu Ištvan Mađarić, Robert Pongo i on kao pijanista i autor, sa kojim učestvuje na par domaćih jazz festivala negujući ECM jazz koji odudara od jazz forme `90 godina jer je vrsta otvorene forme u kojoj je svaki eksperiment dozvoljen.
Iste godine postaje član Big Benda RTV NS i Vojvođanskog Omladinskog Big Benda jedan kratak vremenski period.
Početkom 2004. postaje član Beogradskog latino Jazz sastava Fiesta Latina sa kojim nastupa u državi i inostranstvu.
Sredinom 2004. Adam Klem, Igor Molnar i on osnivaju bend pod nazivom MOBADA koji svira isključivo autorsku muziku i sa kojim nastupa iste godine na Umbria Jazz balkanic windows festivalu, Novosadskom jazz festivalu….
Sredinom 2006. Vladimir Samardzic i on osnivaju autorski sastav pod nazivom Panonia Project sa kojim prvi put nastupaju na filmskom festivalu Motovun 2006 (Hrvatska), pa potom na Umbria Jazz balkanic windows festivalu u avgustu 2006. i novembra iste godine na Novosadskom Jazz Festivalu na kojem im se priključuje Marko Đorđević kao lead truba.
Sarađivao je sa Beogradskim almost big band orkestrom Jazz Connection koji je sastavljen od vodećih domaćih jazz solista, sa kojima jula 2007. nastupa na svečanom otvaranju Filmskog festivala Srbije sa Duškom Gojkovićem, Dadom Topićem…
Sredinom 2007. putuje u Dortmund kao jedan od predstavnika kulturne delegacije iz Novog Sada u okviru kulturne saradnje između dva grada (Novi Sad-Dortmund) gde sarađuje sa Nemačkim jazz muzičarem, saksofonistom Uwe Plathom. Iste godine sa Panonia Project sastavom učestvuje na Jazz festivalima u Valjevu i Petrovcu (Crna Gora).
Novembra 2007. dobija poziv od strane maestra Bubiše Simića da nastupi kao specijalni gost sa Big Bendom RTS na Kolarčevom narodnom univerzitetu u okviru koncerta “Omaž pijanisti” koji je bio posvećen našem sjajnom pijanisti, aranžeru, kompozitoru – Bori Rokoviću, gde ostvaruje zapažen nastup.
Tokom leta 2008 radi muziku i aranžmane za predstavu KNKN PNKN u okviru novo formirane pozorišne trupe “Jorik” i u režiji Žanka Tomića koja je premijerno izvedena na Festivalu BELEF, koja je po mišljenu stručnog saveta festivala proglašena za najbolje umetničko ostvarenje te godine.
Novembra 2010. nastupa sa Panonnia Projekt ansamblom na Beogradskom jazz festivalu, u okviru promocije albuma The Bridge, i u Novosadskom studiju „M“ u okviru Novosadskog jazz festivala, takođe promovišući album The Bridge na kome se predstavlja kao kompozitor i aranžer.
Poslednjih par godina Aleksandar aktivno nastupa po zemlji i inostranstvu sa najeminentnijim domaćim jazz muzičarima (Dušan Novakov, Dušan Ivanišević, Vladimir Kostadinović, Slobodan Bata Božanic, Branko Marković, Milan Pavković, Ljubiša Paunić, Aleksandar Jaćimović, Vladimir Krnetić, Max Kočetov, Marko Đorđevic (NY), Uwe Plath, Jelena Kuljic, Panonia Project, NS Big Band…)
Početkom 2015. komponuje muziku za predstavu „Dan kada smo se sreli“ koja se nalazi na redovnom repertoaru SNP-a, ostvaruje saradnju na mnogobrojnim projektima sa domaćim i stranim umetnicima iz svih sfera kulture i medija – radio, film, teatar, pozorišne trupe… i stalni je član Opere Srpskog Narodnog Pozorišta.
Fedor Ruškuc
Rođen u Novom Sadu, počinje sa časovima violine sa šest godina. Posle niže muzičke škole menja instrument i maturira klasični kontrabas u srednjoj muzičkoj školi „Isidor Bajić“ u klasi prof. Gorana Kerlete. Studira džez najpre u Gracu (Austrija) kod prof. Wayne Darling-a a zatim u Kelnu (Nemačka) kod prof. Dieter Manderscheid-a. Master studije završava 2005. godine. Nakon studija nastavlja da živi u Kelnu gde sarađuje sa velikim brojem ansambala i muzičara kao što su Keith Copeland, Dennis Rowland, J. D. Walter, Bernd Konrad, Uwe Plath, Ferenc i Magnus Mehl, Ryan Carniaux i mnogi drugi. Osvajač je brojnih nagrada na internacionalnim takmičenjima sa Ferenc i Magnus Mehl kvartetom kao i sa kvartetom East Affair čiji je i danas stalni član. 2008. na takmičenju „Jimmy Woode Award“ proglašen je za najboljeg basistu. Od 2010. živi i radi u Novom Sadu gde je jedno vreme vodio Big band jazz omladine Vojvodine. U Kulturnom centru Novog Sada publiku je upoznao sa autorskim radom u izvođenju benda Fedorchestra. Snimio je dvadesetak CD izdanja u zemlji i inostranstvu a pojavljuje se i u filmu o „World Music“ sceni Kelna u produkciji WDR-a „Global-Lokal“. Do sad je nastupao širom Evrope kao i u Rusiji i Indoneziji.