Milena Jančurić, flauta;

Gustavo D’Amico, saksofon Ehud Ettun, kontrabas;

Milan Jančurić, saksofon Lav Kovač, bubnjevi;

Boris Hložan, gitara Lazar Novkov, harmonika, klavir

milena-jancuric

MILENA JANČURIĆ

milena-jancuric-flute

Flautistkinja, rođena u Novom Sadu.

Studije flaute završila je 2010. na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu. U leto 2011, započela je studije na Berklee College of Music u Bostonu, SAD. Diplomirala je, Magna cum laude, 2013. na Odseku za izvođače ovog svetski uvažavanog koledža za savremenu muziku. Školovanje u Bostonu zaokružila je, na kraju prolećnog semestra 2013, Nagradom dekana za izuzetno muziciranje Berklijevog Odseka za izvođače (Performance Division Dean’s Award in Recognition of Outstending Musicianships).

Ljubav prema muzici i prve korake izražavanja kroz muziku otkrila je u novosadskom Gradskom dečjem horu „Zvončići”. Flautu je odabrala u desetoj godini. Završila je Srednju muzičku školu „Isidor Bajić” u Novom Sadu.

Tokom godina i školovanja gradila je sopstveni muzički izraz kroz učenje i studiozno profesionalno uobličavanje: usavršavala se sarađujući sa priznatim umetnicima i muzičarima kao što su Aleksandra Horvat, Ljubiša Jovanović, Matt Marvuglio, Fernando Brandao, Scott Free, Mitch Haupers i mnogi drugi.

Tokom boravka u Bostonu, Milena je bila, kao saradnik, deo Berkli global džez instituta (Berklee Global Jazz Insitute), a radeći za ovaj prestižni odsek muzičkog koledža Berkli, imala je priliku da se upozna i sarađuje sa svetski priznatim umetnicima kao što su Danilo Perez, Marco Pignataro, John Patitucci, Joe Lovano, Gerorge Garzone, Terri Lyne Carringon, Dave Liebman, Brian Blade

Odlazak u Boston i studije na Berkli muzičkom koledžu Mileni je pomogao da, pored velikog zadovoljstva koje joj pruža izvođenje klasične muzike, otkrije nova polja svoje muzičke osećajnosti i izražajnosti – naklonost prema improvizaciji i komponovanju. Tu počinje da stvara i izvodi svoje autorske kompozicije.

U februaru 2013. osnovala je Milena Jančurić Trio s kojim je debitovala i uspešno se predstavila bostonskoj muzičkoj publici. Bostonski onlajn art magazin The Art Fuse proglasio je seriju muzičkih događaja “When Culture Converge” u Art at Armory Cafeu jednim od najznačajnijih u 2015, navodeći upravo koncert Tria Milene Jančurić.

Razvijajući solističku karijeru, Milena je učestvovala na brojnim koncertima i u muzičkim projektima kao solista ili kao član orkestara, kamernih ansambala, malih i ad hok muzičkih grupa, kao studijski muzičar… Sarađivala je i svirala sa muzičarima u umetničkim sastavima kao što su: Lazar Novkov & Frame Orchestra, Women of the World, Tomoko Ozawa Quintet, Yabuno Ettun Project, Ehud Ettun Trio, Jacinsta Clusellas Group, Gaia Petrelli Willmer Octet, a kao učesnik projekta Yakir Arbib: „Vision of Waves”, nastupala je u vašingtonskom Kenedi Centru 2013.

Tokom 2016. ostvarila je uspešnu saradnju sa muzičarima okupljenih oko projekta „Internal Compass” u Jerusalimu i sa njima učestvovala u seriji koncerata i muzičkih radionica širom Izraela.

Svirala je, takođe, na mnogim pozornicama i dvoranama: od beogradskog Kolarca, do Boston simfoni hola (Boston Symphony Hall) i Rouds koledž hola (Rhodes Collage Hall) u Memfisu. Kao član orkestra Berkli koledža svirala je na koncertu grupe “Dream Theatre” u Bostonskoj operi (Boston Opera House). Nastupala je u Berkli performans centru (Berklee Performance Center) u Bostonu, Kenedi centru (Kennedy Center) u Vašingtonu, kao i na mnogim pozornicama među kojima je bostonski Cafe 939, ali i poznati njujorški džez-klub Blue Note. Učestvovala je na Panama džez festivalu i na Novosadskom džez festivalu.

Na početku karijere svirala je u Omladinskom orkestru CEI, potom i u East-West Orchestra iz Dortmunda (2015). Sarađivala je s muzičarima na BEMUS-u, nastupala je na koncertu uoči početka beogradskog festivala BUNT… Osim u gradovima Srbije, nastupala je u SAD, Panami, Italiji, Francuskoj, Sloveniji, Mađarskoj, Poljskoj, Izraelu…

GUSTAVO D’AMICO

gustavo-bio-photo

Aktivni saksofonista i kompozitor, koji potiče iz Brazila a sada je nastanjen u Bruklinu, Njujork, Gustavo D’Amico je snimao i nastupao sa najvećim imenima brazilske muzike među kojima su Hermeto Pascoal, Dominguinhos, Elza Soares i Sizão Machado. Živeći u SAD od 2010, sarađivao je i sa umetnicima kao što su Danilo Pérez, John Patitucci, Bob Moses, Dave Holland, Jason Moran, George Garzone, Rudresh Mahanthappa, John Medeski, Terri Lyne Carrington i drugi.

Pobednik takmičenja „Weril Saxophone Competition” i dobitnik nagrade „Mark Turner”, studirao je kompoziciju na univerzitetu „Universidade de São Paulo” kod Ayltona Escobara i saksofon na Muzičkom koledžu „Berklee” kod Grega Osbija i Georga Garzonea. Učestvovao je u „Global Jazz Institute”, izvođačkom programu osmišljenom da neguje kreativnost i muziciranje kroz različite muzičke discipline, kod pijaniste i kompozitora Danila Péreza kao umetničkog direktora, a pod mentorstvom umetnika kao što su Joe Lovano i Dave Liebman. Nedavno je stekao diplomu mastera muzike na Konzervatorijumu Nove Engleske, gde je studirao kod Jerrija Bergonzija, Donnija McCaslina i Miguela Zenona.

Kao kompozitor, Gustavo komponuje u širokom dijapazonu žanrova i estetika, od pozorišnih predstava do serija na internetu, od savremene klasične muzike do brazilske tradicionalne muzike.

Član je nagrađivanog benda Alfaia Ensemble, grupe koja istražuje tačke dodira između srednjoistočnih i brazilskih ritmova kao i grupe Peixe-Seco, ansambla koji pravi mešavinu savremene klasične muzike sa zvucima tradicionalnih brazilskih instrumenata.

Trenutno snima sa bubnjarem Bobom Mosesom i priprema se da snimi svoj prvi album kao kompozitor i vođa benda, koji se temelji na njegovim snovima i istraživanjima o vezi između muzike i govora.

EHUD ETTUN

01b02

Stekavši brzo reputaciju mlade nade među basistima na jazz i world music sceni” (Jazz Earshot) izraelski kontrabasista Ehud Ettun je nastupao na raznim mestima, od njujorškog kluba „Blue Note” do vašingonskog Kennedy centra i bostonske dvorane Symphony Hall, i sarađivao sa umetnicima kao što su George Garzone, Danilo Perez, Fred Hersh, Eli Degibri, Anat Cohen, Ferenc Nemeth, Donny McCaslin, Frank London i drugi.

Među trenutnim projektima je saradnja sa Jorgom Perezom Albelom i Georgom Garzoneom u grupi „Pisco Trio”, saradnja sa japanskom pijanistkinjom Harukom Yabunom u „Yabuno Ettun Project”, saradnja sa pijanistom Bertom Seagerom i njegovom grupom „The Why”, kao i rad sa njegovim bendom „Ehud Ettun Trio” (uskoro izlazi album) i vođenje benda „Internal Compass Orchestra” – orkestar iz Bostona koji stvara jedinstveni zvuk kroz originalne kompozicije i improvizacije.

Među ranijim projektima su izdanje debi albuma „Heading North,” na kojem se nalaze autorske kompozicije inspirisane ECM savremenim jazzom, saradnja sa saksofonistom Talom Gurom, saksofonistom Yonijem Kretzmerom, gitaristom Gajom Karkom i druge. U svom rodnom Izraelu, Ehud je radio sa muzičarima kao što su Sivan Talmor, Miri Mesika, Zohar Fresco, Adi Rennert i drugi.

Dobitnik stipendija Američko-izraelske kulturne fondacije (America Israel Cultural Foundation) i grantova „Tzfunot Tarbut”, Ehud je studirao na Muzičkoj akademiji u Jerusalimu kod profesora Michaela Klinghoffera i na Konzvervatorijumu Nove Engleske kod Dava Hollanda i Donalda Palme.

MILAN JANČURIĆ

milan-jancuric

Rođen je u Novom Sadu. Osnovne i master studije snimanja i dizajna zvuka završio je na Akademiji umetnosti u Novom Sadu. Od 2008. godine radi kao profesor stručnih predmeta iz oblasti muzičke produkcije u Muzičkoj školi u Subotici. Bavi se snimanjem i produkcijom savremene umetničke muzike.

Pored toga svira saksofon i klarinet. Bio je učesnik džez radionica pri muzičkoj školi Isidor Bajić, pri akademiji „Glen Bušman” u Dortumundu, kao i na Novosadskom džez festivalu. Sarađivao je sa mnogim bendovima koji izvode autorsku muziku različitih žanrova: Lost Propelleros, Drum’n’zez, Ringišpil, Josip a Lisac, Azil 5, (ne)normalni… Jedan je od osnivača Džez omladine Vojvodine. Sa Big bendom Džez omladine Vojvodine nastupao je na džez festivalima u Novom Sadu i Pančevu. Kao član malih džez sastava redovno nastupa u okviru novosadske klupske džez scene.

LAV KOVAČ

lav-kovac%c2%a6i

Lav Kovač, bubnjar, perkusionista i kompozitor je rođen i odrastao u Novom Sadu. Od rane mladosti bio je okružen umetnicima iz različitih sfera umetnosti, tako da nije bilo iznenađujuće kada je odabrao perkusije i već sa 11 godina svirao svoj prvi solo koncert na loncima i šerpama.

Završio je Osnovnu i Srednju muzičku školu „Isidor Bajić“, u klasi profesora Srđana Palačkovića na smeru klasičnih udaraljki. Kao klasični perkusionista nastupao je sa Vojvođanskim simfoničarima, Orkestrom Akademije umetnosti u Novom Sadu i bio je dugogodišnji član Orkestra harmonika AKUD „Sonja Marinković“. Osvajao je prve nagrade na republičkim takmičenjima.

Svirao je sa Darkom Rundekom, Keckec & Acid Folk Orchestrom. Učestvovao je kao muzičar u više predstava Srpskog narodnog pozorišta.

2015. godine je diplomirao džez bubnjeve na „Prins Claus“ konzervatorijumu u Groningenu, u Holandiji, gde su mu predavali Steve Altengerg i Gene Jackson.

Kao bubnjar i kompozitor svirao je sa velikim brojem lokalnih i internacionalnih sastava. Svirao je na festivalima i u brojnim klubovima, kao što su Cully Jazz, Amiens Jazz Festival, Moods Zurich, Jazz Fiets Tour, Liverpool Soundcitiy, The Great Escape, Waves Bratislava, Glimps, EuroMed, Mittelfest, Alarma Punk Jazz… Aktivan je performer širom Evrope, gde nastupa najvbiše sa dva benda, KuHN FU i Howling Owl.

Od 2008. redovni je član svih postava Borisa Kovača, sa kojim je snimio 5 albuma.

BORIS HLOŽAN

boris-hlozan

Boris Hložan je rođen u Novom Sadu. Završio je Gimnaziju “Svetozar Marković”, te upisao studije na Odseku za inženjerstvo i grafički dizajn Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu. Pohađao je Muzičku školu “Isidor Bajić”, gde je učio klasičnu gitaru u klasi Zorana Krajišnika. Bavi se rok muzikom i regeom (nastupao je sa bendovima “Lost propeleros” i „Josip a lisac“), ali jazz je najvažnija oblast njegovog delovanja.

Boris Hložan je jedan od istaknutih mlađih džez instrumentalista, čije delovanje danas obogaćuje i nastavlja bogatu džezersku tradiciju novosadske muzičke scene.

Sam je učio osnove muziciranja na džez gitari, a nakon toga se usavršavao na radionicama i majstorskim kursevima Vanje Kevrešana, Ratka Zjače, Petera Herbolchaimera, Džerija Bergoncija, Uve Plata, Antala Pustaija… Nastupao je na festivalima u Nemačkoj, Češkoj, Srbiji i u zemljama regiona.

Jedan je od osnivača Džez omladine Vojvodine, udruženja koje za cilj ima edukaciju mladih muzičara i popularizaciju džez muzike u Srbiji. Trenutno nastupa sa Oktetom Ivana Švagera, Swingeraj jazz kombinatom i kao član Kvinteta Milene Jančurić.

LAZAR NOVKOV

lazar-novkov

Formalno obrazovanje je stekao na instrumentalnom odseku za harmoniku u Muzičkoj školi „Isidor Bajić“, a potom na Akademiji umentosti u Novom Sadu, na kojoj razvija sviranje klavira, solfeđo, dirigovanje, aranžiranje, kompoziciju. Svoj muzički indentitet oblikuje kroz saradnju sa velikim brojem raznovrsnih muzičkih sastava, prepuštajući se tako i žanrovskoj raznolikosti. Autor i instrumentalista, specijalizovan za instrumente sa dirkama, ostvaruje rad na preko dvadeset studijskih albuma, pozorišnoj i filmskoj muzici. Krajem 2011. godine okuplja akustični ansambl Frame Orchestra koji izvodi njegovu autorsku muziku. Ove godine će realizovati drugi album ovog sastava.