SNP – KLUB, 23,30 sati
Od 6. do 9. novembra
ADAM KLEMM, saksofon
IGOR MOLNAR, kontrabas
ROBERT PONGO / NENAND KOJIĆ, bubnjvi
MILAN STANISAVLjEVIĆ / ALEKSANDAR UZELAC, klavir
ADAM KLEMM
Adam Klem (Adam Klemm) je rođen 1976. godine u Novom Sadu. Posle završene srednje muzičke škole „Isidor Bajić“ u Novom Sadu, na odseku za klarinet, nastavio školovanje na Univerzitetu za muziku i izvođačke umetnosti u Gracu, Austrija. Godine 2005. je dobio titulu magistra umetnosti – džez saksofonista. Za vreme studija u Gracu je dobio stipendiju od austrijskog ministarstva kulture, za studije na prestižnoj Sibelius Akademiji u Helsinkiju, Finska. Posle povratka iz Finske, nastupao sa legendom austrijske džez scene gitaristom Karl Ratzerom (Karl Ratzer) i izdao CD sa sarajevskom džez grupom Minority. Nastupao sa: Dennis Rowland, Gianni Basso, Lee Harper Little Big Band, Karl Ratzer, Barbara Hendriks, Ladislav Fidri i mnogim drugima. Vodi svoj sastav Adam Klemm Banda, sa kojim je izdao prvenac „Hot Coolen“ za nezavisnu izdavačku kuću Sensor Records2007. godine. 2012. godine snima svoj drugi autorski projekat, koji je trenutno u post-produkciji. Od 2008. godine je endorser P. Mauriat saksofona za jugositočnu Europu. Od 2008. godine je zaposlen kao solista Big Band-a RTV Slovenija, pored toga predaje saksofon i džez bend u muzičkoj školi GCEW u Ljubljani. Kao član Big Band-a RTV Slovenija, imao je čast da deli binu sa džez velikanima, kao što su: Mike Stern, Ernie Watts, Joe Lovano, Ronnie Cuber, Patti Austin, Peter Erskine, Nicholas Payton.
Član je saveta Novosadskog džez festivala.
IGOR MOLNAR
Bas gitarista, kontrabasista i kompozitor. Rođen 1965 u Novom Sadu. Posle završene srednje muzičke škole „Isidor Bajić“, studirao je kompoziciju u klasi prof. Rudolfa Bručija i Miroslava Štatkića. 1991 upisuje studije džez-muzike na „Franc List“ akademiji u Budimpešti. Po završenim studijama 1995, vraća se u Novi Sad i radi kao urednik emisije „Jazz impuls“ na tv „NS+“ i dirigent Vojvođanskog omladinskog Big Benda. Od 1997. do 1999. radi kao urednik muzičkih programa u Kulturnom centru Novog Sada, osniva mali džez festival Jazztime fest i postavlja prvu školu džeza pod pokroviteljstvom „Soros“ fondacije za otvoreno društvo. U tom periodu vodi i svoj sastav Havana Jam sa madagaskarskim pevačem i perkusionistom Dženot Randimbiarisonom (Jean Randimbiarison). Od 2002 . god. radi kao voditelj džez radionice S. M. Š. „Isidor Bajić“ i sarađuje i svira sa brojnim stranim i domaćim džez muzičarima. Mnogi polaznici te klase su sada na višim godinama studija džeza na muzičkim akademijama širom Evrope. Radi za YALE SMN univerzitet i licencirani je instruktor za džez britanskog Royal Coledge of Music. Sa svojim sastavima je, kao autor i instrumentalista učestvovao na brojnim, većim džez manifestacijama u Srbiji i zemljama okruženja. Trenutno vodi svoj sastav Round Midnight Quartet koji neguje post bap stil i projekat City Rainwalker. Učestvovao je u realizaciji Summer Jazz Academy Novi Sad – Dortmund 2011. godine.
MILAN STANISAVLjEVIĆ
Milan Stanisavljević je rođen u Kragujevcu. Počeo je da svira klavir sa 9 godina. Završio je osnovnu i srednju muzičku školu, klasični klavir. Prve korake u džezu načinio je zajedno sa čuvenim beogradskim džez pijanistom Milošem Krstićem. Sa 18 godina počinje studije na FMU u Beogradu, gde je stekao diplomu iz harmonije i harmonijske analize u klasi profesora Rastislava Kambaškovića. Posle Beograda, odlazi u jednu od najstarijih evropskih džez škola, Univerzitet za muziku i izvođačke umetnosti u Gracu, Austrija. Studirao je džez klavir kod dr Haralda Noevutra (dr Harald Neuwitrh), Klausa Rejbla (Claus Raible) i Olafa Polcina (Olaf Polziehn). Takođe je imao priliku da uči od velikih pianista kao što su Renato Chico i Fritz Pauer, kao i bubnjara Havarda Krtisa (Howard Curtis), pored ostalih, velikih pedagoga u ovoj školi. Stekao je bachelor diplomu u januaru 2008. godine i odmah potom nastavio master studije, koje je završio u januaru 2010. godine. Zahvaljujući brojnim radionicama u školi, upoznao se sa imenima kao što su Billy Hart, Ron McLure, Jerry Bergonzi, Dave Santoro, John Holenback, Geofrey Keezer, George Cooligan, Peter Helbotzheimer, itd.
Trenutno vodi trio sa Anđelkom „Đeletom“ Stuparom (bubnjevi) i Milanom Nikolićem (bas). Pored ostalih, svirao je i sa Stjepkom Gutom, Mimom Mitrovićem, Ratkom Divjakom, Kristofom „Pepeom“ Auerom (Christopf „Pepe“ Auer), Valentinom Czihakom, Gasperom Bertonceljom, Juretom Puklom, Igorom Matkovićem, Cenetom Resnikom, Gasparom Perslom (Gaspar Persl), Robertom Jukičem, Nikolom Matošićem, Markom Đorđevićem, Vladimirom Kostadinovićem, Dušanom Simovićem, Brankom Sterpinom… Često svira i sa pevačicom Jadrankom Juras u duetu ili u njenoj grupi J.J.J.Q. (Jadranka Juras Jazz Quartet).
2011. godine je izdao svoju prvu ploču sa naslovom „Awakening”, koja je dobila odlične kritike na prestižnom džez veb sajtu All About Jazz.
Od 2012. godine predaje džez klavir na Konzervatorijumu za muziku i balet (Konservatorij za glasbo in balet) u Ljubljani.
ALEKSANDAR UZELAC
Rođen je u Novom Sadu, gde je i diplomirao na Akademiji umetnosti na klavirskom odseku. Tokom školovanja postigao je značajne rezultate na međunarodnim pijanističkim konkursima u Japanu, Kubi, Francuskoj i Holandiji. U okviru projekata „Invisible Gypsy”, „Cocksin trio” i „Govor duše“ učestvovao je na internacionalnim muzičkim festivalima u Nemačkoj, Češkoj i Mađarskoj. Poslednjih nekoliko godina se intenzivno bavi džez muzikom. Učestvovao je na sledećim jazz radionicama: “Paros Jazz Academy”, “Premises jazz workshops” kao i “Summer jazz Academy Dortmund-Novi Sad” sa istaknutim džez muzičarima iz Francuske, Velike Britanije, Nemacke i Srbije (Marc Buronfosse, Tim Richards, Nikki Yeoh, Uwe Plath, John Crawford, Vincent Bourgeyx). Član je Big benda džez omladine Vojvodine od 2010. do 2013. godine. Sarađuje sa različitim bendovima kao što su: The Frajle, džez kvartetom Round Midnight i drugi. Bavi se i pedagoškim radom kao profesor klavira u Muzičkoj školi “Isidor Bajić” u Novom Sadu. Učestvovao na Beogradskom Džez Festivalu 2013. godine u okviru koncerta „Glasovi“ (The Voices) sa Anom Sofrenović.
ROBERT PONGO
Rođen je 13. 07. 1976. godine. Profesionalno se bavi muzikom od 1994. godine kada je objavljen album grupe Flying Rabbit, na kojem su se nalazile autorske kompozicije u džez-rok stilu. U isto vreme svira i džez standarde. Od 1996. godine svira u fank grupi Colibri kao i u džez triu gde je pijanista profesor Aleksandar Dujin. Nastupa u različitim postavama na raznim festivalima kao što su džez festivali u Beogradu, Novom Sadu, Valjevu, Šapcu, itd. Takođe učestvuje na Sziget festivalu u Budimpešti sa grupom Simić Quartet gde svira britanski pop. Pored sviranja u malim sastavima stiče iskustvo i u big bendu, prilikom čega savladava i čitanje nota. Od poznatijih izvođača domaće scene sarađuje sa: Vladanom Marković, Majom Odžaklijevska, Tanjom Jovićević, Ksenijom Mijatović, Dejan Cukićem, itd. 1997/98. pohađa akademiju u Budimpešti gde su mu profesori Imre Kesegi i Vilmoš Javori. Te godine nastupa na džez festivalu u Budimpešti i snima album sa poznatim budimpeštanskim muzičarima. 2002. godine na takmičenju bubnjara u Budimpešti od prijavljenih sedamdeset kandidata ulazi među prvih šest u finale i dobija diplomu za najboljeg bubnjara mađarske nacionalnosti van mađarske države. Na tom takmičenju imao je priliku da se upozna i svira sa jednim od vodećih džez bubnjara sveta Džekom Dedžonetom. Iste godine počinje da svira timbalese u grupi Fiesta Latina gde bas gitaru svira Branko Marković, kontrabasista džez orkestra Radio Televizije Srbije. Početkom 2003. godine postaje član Novosadskog big benda kojim rukovodi Fedor Vrtačnik. Te godine počinje da svira u sastavu Drum Factory gde svira timbalese i udaraljke kao pratnja uz disko i latino muzičku podlogu koju pušta D.J. Nastupa na mnogobrojnim festivalima u zemlji i u inostranstvu. Učestvuje u raznim muzičkim projektima klaviriste Aleksandra Dujina, svira u raznim pozorišnim predstavama i snima mnogobrojne albume u muzičkim studijima.
NENAD KOJIĆ, vokal, neshtophone
Rođen u Novom Sadu 19. januara 1985. Po završetku osnovne muzičke škole za klavir, počinje sa istraživanjem muzike, bubnjeva i udaraljki. Nekoliko godina kasnije, upoznaje eminentnog profesora udaračkih instrumenata Miroslava Karlovića uz čiju pomoć se susreće sa korenima perkusivnih instrumenata. Muzičku karijeru započeo je sa nepunih 18 godina. “Berklee summer school” proglašava ga najboljim bubnjarem letnje skole u Peruđi 2005. Komponovanjem i aranžiranjem muzike beleži svaki inspirativni trenutak. Izučavajuci zvuk, zvučne efekte i pojave, foli art govornim aparatom, nakon sticanja diplome i zvanja dipl. ing dizajnera zvuka na Dramskoj Akademiji u Novom Sadu, došao je na ideju i patentirao lični, hibridni instrument “neshtophone” koji koristi i prezentuje u sastavu Mr. Baloon. Sarađivao sa: Dortmund Big-Band (dirigent Uwe Platt), Goethe institut Big-Band (dirigent Peter Herbolzmeier) Ns Brass Orchestra (dirigent Fedor Vrtačnik), Perugia-Berklee ensemble (dirigent Mark White), Baletska predstava “Jezik zidova”, Igor Molnar Quartet, Interplay, Space Umbrella, Mayoke Group, Mr. Balloon, Aleksandra Radović, Saša Vasić, Petar Jelić, Vlado Georgiev, Zafir Hadžimanov, Bisera Veletanlić, Fipa, The Blues Hammer, Blues Halters, Tanja Jovićević, Tijana Bogićević, Shanene, Billy The King, Milacopezzo, Zoran Šandorov, Maja Odžaklijevska, Sergej Ćetković, Jelena Tomašević, Slobodan Trkulja, IQ Band, Azil5, Bane Krstić, Studio Alektik, Cveta Majtanović, Madam Piano, Aleksandar Dujin, Vladimir Samardžić trio, Zdravko Čolić… Komponovao muziku za film ”Liftovi Jedu Ljude”. Kreirao zvuk i zvučne efekte za pozorišnu predstavu “Parastos u belom” u režiji Petra Jovanovića.